tirsdag 4. november 2014

Herrekort, gutt / mann

Hei !

Da skal jeg endelig få lagt ut et innlegg i bloggen min igjen. Det begynner å bli ganske lenge siden sist .
Det har jo vært en fantastisk flott sommer og høst,  derfor har jeg ikke hatt den store scrappelysten. Men nå har jeg vært på to "treff" og begynner å få lyst til å scrappe igjen. Var på kurs på Tingvolltreffet med Lisen der jeg laget dette herrekortet. Det tok sin tid å lage det, men du, så gøy det var.

Så dette er mitt DT-bidrag til Korthobby.no`s utfordringsblogg i november som er Herre / gutt

 Utfordringer jeg blir med på :
Sketchy Colors # 232 Grønn, beige, brun
Nordsalten hobbyklubb  105 Til gutt, mann
Card and scrap 85 Lag på lag




Skal prøve å skrive ned det meste jeg har brukt for å lage dette kortet. Masse metallpynt fra Korthobby.no. Kraftkartong, pyntepapir. Div.TH, szzix dies. TH, sizzix embossingfolders. Metalltape, sandpapir, flaskemed glitter i. Div skruer fra som er lagt i eddik og salt for å se gammel ut. Glossy accents og embossing pulver.Ståltråd Klype fra T. H . Dymo. Bilde fra nettet. Hamptråd




4 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Dette er superstilig! Flott helhet og utrolig mange flotte detaljer! Takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uka! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig mannekort , med masse tøffe detaljer ... Takk for at du deler med oss i card and Scrap . Lykke til. Maria

    SvarSlett
  4. Skikkelig kult kort. Liker spesielt godt bruken av embossingfoldere. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett